Vissa dagar

Ibland så möter man människor som är så himla otrevliga. Ibland har man en dålig dag. Ibland kryllar ens dåliga dag med massa otrevliga människor och slutresultatet blir en hemskt fruktansvärd dag. Idag var en sådan. Usch säger jag bara. I vanliga fall hade jag nog proppat i mig en halv liter glass och en påse godis innan jag mådde bättre. Men nu är det så att jag inte gjorde det. Istället tog jag tre djupa andetag på vägen hem och köpte lite god frukt. Det ska jag ha att smaska på ikväll tillsammans med en twister. Jag är stolt över mig själv. Med små förändringar kommer man långt.   

Kommentarer
Postat av: lINDA

Vad duktigt av dig att tänka så!!
Jag är exakt som du, skulle också ha gjort så..förrut!
Starkt gjort.
Kram

2008-05-26 @ 20:10:13
URL: http://gullmalva.blogg.se
Postat av: Pernilla

Wow inte dåligt att du kan stå emot så...imponerad. Jag skulle ha svårt för det...

2008-05-27 @ 08:40:37
URL: http://pvj.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Bra gjort!
Kämpa vidare =)
Kram

2008-05-28 @ 08:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0