Startvikt 90,1 kg

För två veckor sedan bestämde jag mig. Jag skulle tappa alla överflödiga kilo jag bar på min kropp. Efter en shoppingtur där jag upptäckte att storlek 46 på byxor började bli för litet så rann bägaren över. Nu fick det vara nog. Så vid fösta bästa tillfälle tog jag mod till mig och gick till viktväktarna. Min startvikt var 90,1 kg. Jag visste att jag hade gått upp en hel del i vikt men inte visste jag att vågen skulle stanna på den siffran. Med mina 167 cm var detta det mesta jag vägt trots att jag varit mer eller mindre överviktig sedan jag gick i grundskolan.
Nu har jag varit medlem i 2 veckor och sammanlagt gått ner -2,4 kg. Denna blogg är tillför att skriva av mig och dela med mig av allt mellan himmel och jord. Men även för att dokumentera min viktresa mot ett nytt jag.
                                            image1

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej!
Välkommanar dig till bloggvärlden och hoppas du ska trivas...=))
Jag gjorde oxå en blogg för att det skulle hjälpa mig att hålla motivationen och det har gått bra ,har gått ner 11,5kg. Det är så bra me den blogg för man får väldigt mycket vänner som stöttar och puschar en.Så om
det är ok med dig länkar jag gärna till din sida?

Ha det bra och lycka till med viktminskningen.

Kram camilla

2008-05-12 @ 11:12:23
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Mia

Hallå! Vad kul att det går så bra!!! =) Jag är ungefär lika lång och väger lika mycket som dig! Ska bli kul att följa dig. Beachen 09, here we come... Eller jag sattsar på beachen 08, fast på hösten när vi planerar att åka till thailand =)
Ha det så bra! Kram!

2008-05-16 @ 08:35:36
URL: http://goinglow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0