Semester och vägning

Jag och min älskling har bokat en resa till Tunisien i aug. Ska bli så roligt. . Det blir vår första semester tillsammans. Hur spännande som helst. Vi valde ett relativt billigt och ganska mysigt hotell. Är nojig över att något ska krångla men sån är jag. Jag måste lära mig slappna av mer.
Hur som helst är det vägning imorgon för min del. Jag hoppas vågen visar på minus. Har ätit ute denna veckan. Trots att man försökt beställa det man tror är nyttigast så är det svårt att hålla koll på pointsen. Det känns som man tappar kontrollen lite och det tycker jag personligen är jobbigt. Jag får helt enkelt vänta och se, imorgon vet jag med säkerhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0