Jag och skumkantarellerna

 Igår åt jag 100g skumkantareller för 6 points men jag höll mig inom pointsgränsen. Man fick ganska mycket för 100g och jag var nöjd efteråt. Men ändå har jag lite skuldkänslor för att jag åt det. Undrar varför?
Det jag är glad för är att jag inte vräkte i mig annat godis. Jag hade planerat och organiserat för att jag skulle ha råd med det. Annars hade jag säkert plockat på mig en massa godis som var betydligt mer pointsrikt och ätit betydligt mer än 100g.

Nu ska jag plugga vidare. Usch det är hemst att vara instängd en solig dag pga en tenta. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj! Hittade precis hit och gillade det jag såg. Som VV:are kollar jag alltid efter tips och idéer och det fann jag här. Jag gillar oxå skumsvampar så det får nog bli det någon gång fram över. Bra att veta hur många points. Men du...är det bara 1 points i den där snurrglassen? Låter som absolut ljuv musik i mina öron. Du kanske vet fler glassar? Vi har ingen vv här i min lilla håla så jag letar hela tiden på nätet. Jag ska erkänna att godissuget är enormt...men jag har motstått det hitills...hela 3 dagar :-)

Hmm! Ha det bra!! /Anna ♥

Postat av: Christel§

2008-05-30 @ 09:56:13
Postat av: Christel

Hejsan:)

Hur e allt med dig? Var riktigt kul när jag kom in och såg skumkantarellerna på din sida för det har blivit min nya favvo:-)Hur har det gått för dig? Kram på dig

2008-05-30 @ 10:00:27
URL: http://tjockochsockersot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0