Delmål

Jag har suttit och tänkt på det där med delmål. Jag ska unna mig något speciellt efter varje delmål jag når. Förut unnade jag mig alltid godis eller kakor i stora mängder när jag var extra nöjd med mig själv. Jag åt i och för sig massa kakor och godis när jag var extra ledsen också. Jag åt i stort sett hela tiden ett tag där. But that's all in the past. Jag har börjat lära mig hur viktigt det är att identifera de känslor jag har och inte försöka trösta eller belöna sig med ätbara saker. Det är svårt men det går sakta framåt. 
Mina delmål är iaf i 5kg intervaller. Så det första blir 85kg.  Då ska jag unna mig själv  ett sandaler som jag spanat in på Din Sko. Oavsett  vilken storlek man än är så kan man alltid hitta ett par urläckra skor. Det är min erfarenhet.   
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0