Dagens i-lands problem

Jag har 2 par byxor i min garderob. Inte mer än så. Jag har haft fler men de har blivit för små. Jag har tom haft ett par byxor som spruckit (hur pinsamt är inte det). Det var då jag insåg att det var dags att ta tag i vikten. Jag har lovat mig själv att inte köpa ett par nya förrän jag gått ner till en eller två storlekar. Det löftet ska jag hålla.
Fast jag är jättesugen på att köpa klänningar och kjolar speciellt nu när det snart är sommar. Frågan är om det är motiverat. Jag kanske ska vänta tills alla kläder blivit tok för stora innan jag slösar pengar på det. Men det finns så mycket fint i affärerna som lockar. Jag är kluven. Tur att kontot är ganska tomt för tillfället.


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja fast du kan ju inte gå i byxor i sommar om det blir varmt eller?
Köp dig du något av det fina du ser...det är du väl värd.
Ha en bra dag
Kram

2008-05-22 @ 10:36:09
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0