Chopsticks

image11 
Det här kan låta hur töntigt som helst men ändå. Jag älskar att äta mat med ätpinnar. Det är så himla skoj. Plus att jag vräker i mig maten långsammare vilket är jättebra. Annars kan jag ibland ha en tendens att svälja utan att tugga, el tja nästan men iaf så är det ju inte riktigt hälsosamt. Fast jag äter ju inte med ätpinnar jämt och ständigt bara då och då när tillfället och maten överenstämmer med varandra. Fast det är hur kul som helst (observera att jag är väldigt lättroad).  Jag rekommenderar alla att börja.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ska jag också börja med, käka med pinnar.
Jag är sån som bara slänger i mig maten..
Vad duktig du är med vikten..
=D

2008-05-17 @ 18:17:00
URL: http://gullmalva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0