Bad day...

Idag har jag inte haft större lust till något. Har haft ont och har fortfarande ont i magen. Orken att göra någon har inte funnits där. Smärtan har tröttat ut mig. Så i brist på inspiration lagade jag detta:
2 port ( 8,5p per portion med pastan inkluderat)
2 dl pastasås tomat basilika
200g Hälsans kök vegetariska bullar
Pasta i valfri mängd

1. Stek bullarna.
2. Tillsätt såsen
3. Servera med pasta.



Åkte därefter till akuten på inrådan av mina kära föräldrar och vänner samt en snäll sköterska som pratade med mig på telefon från sjukvårdsrådgivningen. 
Resultatet blev dagens shopping som syns till höger. Jag hoppas det hjälper och hjälper snart då  jag fasar inför natten. Igår fick jag knappt en blund pga smärtan. 
Man får helt enkelt hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: camilla

Åhh jag lider med dig:(

Hoppas verkligen att detta kommer att hjälpa dig.

Kram

2008-06-19 @ 16:02:58
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Anna

Halloj!! Stackars dig...det är så jobbigt att ha ont i magen. Själv går jag på Nexium...konstant och har gjort i många år, har även testat en hel del andra receptbelagda. Ibland får jag stöta till med Silicea (från hälsokosten) när det blir för illa, den funkar bra på mig. Jag hoppas verkligen att du får ett andrum i smärtan för det är så uttröttande att ha ont. Jag vet!! Krya på dig och ta hand om dig!!!! // Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0