Finding nemo

Idag åt jag sushi. Älskar känslan när wasabin bränner i näsan. Gott och pointsfattigt är det i alla fall. Otroligt att jag gillar det då jag inte gillar fisk överhuvudtaget annars. Men av någon anledning älskar jag sushi. Kankse för att det inte smakar fisk så mycket eller luktar det för den delen heller.  

Förövrigt bakar jag tårtor för fullt. Min pappa fyller 50 imorgon och jag har fått det stora straffet...uhmm jag menar äran att baka tårtor tills dess. Jag håller på att baka en fryst chokladmoussetårta med syrlig chokladglasyr. Och imorgon ska jag baka tårta med marmorerad glasyr och en prinsesstårta. Men observera jag tänker inte äta någon av dom. Pointsen är skyhöga då massa grädde, choklad och smör är involverade. Då avstår jag hellre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0