Vägning

Iom att vv har stängt på lördagar så gick jag och vägde mig idag. Jag var inte särskilt optimistisk, kände mig svullen och stor. Men till min stora förfvåning visade vågen minus, närmare bestämt -1,3kg. Nu väger jag under 80kg och nådde också 10% målet. Kan inte vara gladare idag.


För att fira gick jag, pojkvännen och lillasyster till stranden och solade och grillade. Jag tog årets första dopp. Lite sent men ändå. Det var fortfarande svinkallt. Stackars pojkvännen min gjorde en vurpa och slog sig. Titta på hans stackars ben. Massa synd om honom.

Kommentarer
Postat av: Marie Hj

Kanonbra kämpat! Tur att du gick dit...många gånger händer det något på vågen, när man minst anar det.

2008-07-04 @ 21:48:46
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0