Idag vill jag äta precis allt.

Ibland vill man bara stoppa i sig allt som finns i skafferiet. Tur att man inte gör det nu för tiden. Utveckling tror jag det kallas för min del. Unna mig själv något gott gör jag men jag sätter gränser. Det är något nytt. Förr var det alltid ett allt eller inget tänk. " Har jag ätit två chokladkakor kan jag lika gärna äta hela paketet"  eller "Jag äter godispåsen idag men jag jag ska börja sköta mig imorgon". Problemet var att jag skötte mig aldrig dagen efter, hur många gånger jag än lovade. Någonstans börjar man ändå förändras när man når en punkt då man inte gillar det man ser i spegeln. Så var det för min del.
Idag är inte motivationen på topp kan jag säga. Men jag håller mina points hur svårt det än är. Inga om och men. Jag har bestämnt mig för att gå ner och ibland kan det  vara tufft. Det accepterar jag.  

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Jag håller med dig. Det är svårt ibland. Men det är bara att kämpa på. Vi kan!! Ja! Vi är duktiga eller hur?



kram

2008-07-04 @ 08:34:31
URL: http://coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0