Vägning och resa

Vägning idag, -1 kg på två veckor. Det resultatet är jag nöjd med. Att fortsätta med viktminskiningen kommer bli knepigt den närmaste veckan. Jag åker till Tunisien imorgon och är där en vecka. Kan ju inte räkna points men jag ska försöka göra aktiva val. Jag har bestämt att jag inte ska dricka någon alkohol, eller läsk (antar att det inte finns light läsk där) bättre att avstå helt enkelt. Ska jag ha glass ska det vara en kula och inte tre. Maten ska jag köra tallriksmodellen och jag ska ut och röra mig så mycket det bara går. Så får jag hoppas på det bästa när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: camilla

Låter bra. men tänk oxåatt detta är en semester...njut lite oxå;)

Ha det så gott!

Kram

2008-08-12 @ 12:38:26
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0